Wij beantwoorden al uw vragen betreffende uw keukenproject

Met de heropening van onze winkels !

DE SANITAIRE MAATREGELEN

 

Welke sanitaire maatregels werden er genomen voor de heropening van de winkels ?

Het is onze prioriteit om zorg te dragen voor zowel u als onze teams. Daarom verbinden we er ons toe om de verschillende hygiënische voorzorgsmaatregelen in acht te nemen tijdens de verschillende stappen van uw project. Al onze verkopers zullen mondmaskers dragen. Aan de ingang van de winkel zullen er handschoenen en desinfecterende gel ter uwe beschikking staan, alsook op elk bureau. Wij vragen aan iedereen om de afstand van 1m50 tussen elkaar goed te respecteren. Handschoenen staan ter uwe beschikking om de showroom te ontdekken. Onze bureaus en onze keukens worden regelmatig schoongemaakt.

 

Welke sanitaire maatregels werden er genomen voor de levering ?

Het is onze prioriteit om zorg te dragen voor zowel u als onze teams. Daarom verbinden we er ons toe om de verschillende hygiënische voorzorgsmaatregelen in acht te nemen tijdens de verschillende stappen van uw project. Onze leverdienst zal voorzien zijn van mondmaskers, handschoenen en desinfecterende gel. Wij vragen aan iedereen om de afstand van 1m50 tussen elkaar goed te respecteren. De leveringsbon zal getekend worden zonder met elkaar in contact te komen. Wij vragen u dan ook om uw eigen stylo te gebruiken!

 

Welke sanitaire maatregels werden er genomen voor de plaatsing van mijn keuken ?

Het is onze prioriteit om zorg te dragen voor zowel u als onze teams. Daarom verbinden we er ons toe om de verschillende hygiënische voorzorgsmaatregelen in acht te nemen tijdens de verschillende stappen van uw project. Onze plaatsers zullen voorzien zijn van mondmaskers, handschoenen en desinfecterende gel. Wij vragen aan iedereen om de afstand van 1m50 tussen elkaar goed te respecteren. De plaatser zal 100% van de verpakkingen terug meenemen. Onze aanbevelingen over desinfecterende producten zullen ook meegedeeld worden.

UW WINKEL

 

Zijn de winkels terug open ?

Volgend op de beslissingen door de regering genomen, zijn onze winkels op 11 mei terug opengegaan.
De gegevens van de dichtstbijzijnde winkel kunt u hier terugvinden.

 

Hoe kunnen we de winkels bereiken ?

U kunt onze winkels per mail of telefoon bereiken.
De gegevens van de dichtstbijzijnde winkel kunt u hier terugvinden.

 

Is het mogelijk om mijn Kitchen Expert te contacteren ?

Vanaf 11 mei kunt u uw Kitchen Expert bereiken via zijn of haar gebruikelijke gegevens of via de winkel.
De gegevens van de dichtstbijzijnde winkel kunt u hier terugvinden.

UW AFSPRAAK

 

Is het mogelijk om een afspraak te maken ?

U kunt online terug een afspraak maken via https://www.vandenborrekitchen.be/gratis-keukenofferte/.
U kunt ook zelf contact opnemen met uw dichtsbijzijnde winkel .

 

Ik ga liever niet naar de winkel. Is een afspraak op afstand mogelijk ?

Onze Kitchen Experts kunnen uw project op afstand met u bespreken. De afspraak zal per telefoon of videocall plaatsvinden (Skype, WhatsApp…). U kunt online een afspraak maken via https://www.vandenborrekitchen.be/gratis-keukenofferte/.
U kunt ook zelf contact opnemen met uw dichtsbijzijnde winkel .

UW OFFERTE

 

Is mijn lopende offerte nog altijd geldig ?

Wees gerust, u heeft Batibouw niet gemist: wij blijven onze prijzen aanpassen in functie van de markt om u de laagste all-in prijs te garanderen.

UW BESTELLING

 

Ik heb een keuken besteld. Welke zijn de volgende stoppen nu dat de lockdown beëindigd wordt?

Uw bestelling werd goed behandeld. Volgens de voorziene leveringsdatum is het mogelijk dat er vertraging is.
Voor meer informatie nodigen wij u uit om uw winkel of Kitchen Expert te contacteren.

UW LEVERING / UW PLAATSING

 

Mijn levering/mijn plaatsing was voorzien tijdens de lockdown. Hoe kan ik een nieuwe afspraak bekomen ?

Volgend op de heropstart van de activiteiten toegestaand door de regering, zal uw winkel u een dezer dagen contacteren om een nieuwe datum af te spreken.
Voor meer informatie nodigen wij u uit om uw winkel of Kitchen Expert te contacteren.

 

Zijn de leveringstermijnen behouden ?

Gezien de onderbreking van de activiteiten en volgend op de voorziene leveringsdatum, is het mogelijk dat er vertraging is.
Voor meer informatie nodigen wij u uit om uw winkel of Kitchen Expert te contacteren.

DIENST NA VERKOOP

 

Ik heb een dienst na verkoop (DNV) lopende.

Wij nodigen u uit om uw winkel te contacteren via de gebruikelijke contactgegevens voor de opvolging van uw aanvraag.
De gegevens van de dichtstbijzijnde winkel kunt u hier terugvinden.